Re: [BSD] USB eszközök

Norbert Bajcsi bajcsi at employment.gov.sk
2003. Aug. 21., Cs, 08:17:58 CEST

Meg egy megjegyzes tisztelt Redai urnak !

Tisztelt uram, miert nem irja meg a hivatalos e-mail cimet a listaba, hogy
legalabb meg tudjuk nezni azt a szuper redszeret amin dolgozik ,

lehet hogy egy kis teszt megmutatna azt a tokeletes tudasat . Vagy a
tokeletes tudasa mogott csak az ablak kattintgatasa rejlik ?

nB