Re: [BSD] USB eszközök

Norbert Bajcsi bajcsi at employment.gov.sk
2003. Aug. 21., Cs, 08:04:17 CEST

Hello All !

Egy kis idejig nem kovettem a listat, de --- Redei --- indulatai / elegge
felhaboritanak.

Szerintem ez a tipikus Microsoft +++++ aki nem lat el a maga orratol tovabb.

Szerintem ha Redei kolegan attgondolna hogy mit is fecseg, akkor leesne a
magas rolol es rajonne , hogy hoppa ez egy nagyon nagy tevedes volt a
szamomrol, es tisztelettel mondana, hogy minden eggyes redszergazdatol
nagyon nagy bocsanatoto kerek.

Szerintem az a szuper, hogy a UNIX az UNIX ,
es elvalasztja az igazi redszergazdat az ugynevezett all rendszergazdatol,
aki csak ablakokat tud tologatni.

EN BIZTOSAN MINDIG IS A UNIXNAL --- A FREEBSD-nel maradok.
Sok ideig hasznaltam WINDOWSot is , de
" AMIT EGYSZER A UNIXBAN BEALLITOK AZ MUXIK , EZ SAJNA A WINDOWSRA NEM IGAZ
! "

Nekem ez nagyon megfelelo redszer !!!!!!

Kellemes napot kivanok !

Nb

P.S> Tisztelt Redei kollega , probaljon mar vegre meg egy jo portscannert,
es tesztelje le az a XP vele, es majd rajon hogy a TCP/IP stack tejlesen
megegyezik a FreeBSD TCP/IP STackjevel, hogy lehet ez ?
Ez az a tokeletes redszere, amit ugy a Microsoft osszelop mas redszerek
kodjaibol ? Es meg sorolhatnam a szedett vedettseget az XP -ben es a stb
Windows OP Redszerben.

JA ES EGY VALAMI TISZTEL REDEI , EZT NEM IRTAM VOLNA HOGY 20-EVE DOLGOZIK
SZAMITOGEPEKEN, MERT NAGYON A GONDOLKOZASAN NEM LATSZIK. ES HA MEG AZT IS BE
AKARNA MESELNI HOGY A DTK --- MEG XP --- STB , AKKOR MACHINTOSH --- ES HA
MEGNEZI AZ ALAPOT A MAC-NEL AZ IS UNIX .