[BSD] USB eszközök

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2003. Aug. 19., K, 11:15:25 CEST

On 2003.08.19 10:27:29 Auth Gábor wrote:
> Mer' a hibajavítások benne vannak a CVS-ben...
A riliz sohasem változik! (kivétel erősíti a szabályt: a 4.8 fájába
rilizelés
után is belepancsoltak, habár nem forrást módosítottak...  továbbá ugye a
patchlevelek, habár az sem a rilizbe megy, de releng-be featuret nem
tolnak)

> Miért ne lenne szabványos? Linux sem kiabál, hogy nem szabványos...
A programok imho kétharmada a kivételek és hibák kezelése. De ezt az
arányszámot többettanult kollegáink biztosan jobban soccolják.

> Bocsánat, de az USB-s részleg különálló, ahogy láttam... semmi közük az
> alaprendszer hibáihoz. Sőt, szerintem mindegyik fejlesztőnek megvan a
> maga területe... nyílván nem fog a másik szakterületébe belekontárkodni.

ez nem válasz. vagy nem értettél meg.  Imho a fbsd vagy linux akármilyen
grafikus szerverrel közelében sem tud lenni az alternatíváknak (fizetősek).
(persze konzolkalózkodás más téma)
szóval ahelyett, hogy holmi digitális fotogépek vagy scannerek cuccaira
koncentrálnának, az elsődleges cél felé kellene haladniuk. Itt most személy
szerint a threadsafe realpath(3) -ra gondolok, ami már nemistudom milyen
régóta gázos volt, és nem ez az egyetlen "alaprendszert" érintő hiányosság.

Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy az USB layer kóderei álljanak
neki kernelt hekkelni. Mindezek mellett arra vonatkozott eredeti kérdésem,
hogy
emberek miért használnak ilyen célokra ilyen eszközöket. Nem szemrehányó
akar lenni kérdésem, pusztán megérteni szeretném.

KOko