[BSD] USB eszközök

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2003. Aug. 19., K, 10:27:29 CEST

Halihó!

2003. augusztus 19. 10.07 dátummal Kovács János ezt írta:
> rilizeknél miértfontos, hogy mikori cvsből jön?
  Mer' a hibajavítások benne vannak a CVS-ben... első nekifutásra, ha nem
megy valami, akkor húzok egy forrást és tekerek egyet, hátha azóta
változott valami... néha segített. Szerinted hogy kerülne a gépemre a
hibajavítás, ha nem frissítek?

> Ok, az ő dolguk. És te megtettél annyit, hogy bugreportoltál?
  Fogok... de először kérdezek, hátha bennem van a hiba... baj?

> esetleg arra nem gondoltál, hogy nem szabványos a HP vackod?
  Miért ne lenne szabványos? Linux sem kiabál, hogy nem szabványos...
hanem kezeli szépen. Semmi más oprendszerhez nem kell külön szoftver,
azonnal kezeli, és nem névvel megnevezve programot indítva, hanem
meghajtóként használva.

> Egyébként valalmi szofisztikus válasz érdekelne, hogy azon kívül, hogy
> az emberek szeretnek egy eszközt használni több célre, így ugyanazon
> OS-t szervernek és desktopnak, miért kínozzák magukat és másokat
> ennek erőltetésével?
  Mert sokminden szépen megy... csak ilyen apróságok zavarnak meg néha...
és most éppenséggel annyi zavar, hogy linux esetén ez a móka 2001
decembere óta megy (találtam közben egy 7.3-as SuSE-t is). Azóta csaknem
két év telt el. Nem hiszem, hogy arról van szó, hogy nem szabványos az
eszköz, de ha mégis erről lenne szó, akkor csaknem két éve ismert kvázi
szabvány.

> Engem személy szerint még a szélvédőt összetapizó
> hajléktalannál is jobban tud bosszantani, mikor egy alapfunkció hónapok
> alatt nemkerül fixálásra, de ezidő alatt a tizenhetedik scanner
> supportot commitolják...
  Bocsánat, de az USB-s részleg különálló, ahogy láttam... semmi közük az
alaprendszer hibáihoz. Sőt, szerintem mindegyik fejlesztőnek megvan a
maga területe... nyílván nem fog a másik szakterületébe belekontárkodni.
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410