[BSD] Friss 4.9 AMD K5/100-ra: Fatal trap 1

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Nov. 2., V, 13:52:20 CET

Hali!

On Sun, Nov 02, 2003 at 01:18:16PM +0100, Sebestyén Gábor wrote:
> Szasztok!
>
> Egy cimborámat rábeszéltem, rakjon fel FreeBSD-t Linux helyett otthoni
> szervernek. Van egy kicsi gépe, valami AMD K5-ös 100MHz-en + 32MB RAM.

Hat ez elegge hatareset, de elvileg mennie kellene. (Az also hatar 24
mega RAM korul van, fuggetlenul attol, hogy mit ir a Handbook)

> És akkor jött az első reboot vinyóról. Amikor a "mounting root .."
> jött, bepánikolt:
>
> 	Fatal trap 1: priviliged instruction fault while kernel mode
>
> Sajnos még nincs több infóm a dologról, de addig is, hátha van
> valakinek valami értékes információja :D

Ez igy termeszetesen nagyon keves, mondhatnam semmi. (Off: Mindenki azt
hiszi, hogy ez is olyan, mint a windows, hogy "kek kepernyot csinalt"
"aha, akkor mar tudom mi a baj" ha 10 embert megkerdeznenk, 10 nem
tudna, hogy a kek kepernyon levo marslako nyelven irt szoveg esetleg
jelentos lehet a hibakeresesnel...) Kellene a teljes hibauzenet, plusz a
teljes hardverlista, meg meg par dolog, de azokat elegge nehez lesz
szolgaltatni ha a gep el se indul... De valoszinuleg a hardverrel van
baj. Ez nem biztos, hogy azt jelenti, hogy rossz a hardver, de
valoszinu, hogy a FreeBSD allergias ra a jelenlegi feltetelek mellett.

Udv:
Sz.
--
Udvozlettel: