[BSD] USB eszközök (fwd)

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2003. Aug. 26., K, 01:16:05 CEST

Miklos Magyari <miklos.magyari at ericsson.com> írta/wrote:
> On Tue, 19 Aug 2003, Auth Gábor wrote:
>
> hello,

> az nem is olyan sok, szittam en mar sokkal nagyobbat is :)

> Ha 4.x-es szeriarol van szo, probald ki azt a modszert (kernel peccs),
> amit beirtam a szabad szoftver tudasbazisba. Kar, hogy az URL-re nem emlekszem,
> de valaki majdcsak megmondja...
na akkor flame. az a jokis peccset en is feltettem a kulsore uu kinezo
pendrive-om uu nem ment azzal sem. azota sem megy. linuxal megy pocc roff.

elhiszem hogy dzsunka a vas meg midnen. ez van.

linuxal meg a usb nyomtato is megy. < majd ha lesz penzem 'normalis'
posztszript nyomtatot es szkazi szkennert venni akkor nem fogok usb-t
hasznalni. (a cd iro mar skazi, megy is a notebookon jol. bsdvel)

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!