[BSD] Openbsd kerdes

Jacint JUHASZ yyaazz at bsd.hu
2003. Aug. 25., H, 10:36:53 CEST

n13 wrote:

> Olyan szabaly szeretnek ami blokkol mindent es loggol, kiveve a 22 es
> 139, esetleg nem tudom kell -e meg valami.

az /etc/pf.conf 62. soratol pont van egy neked valo pelda.

> Megadtanm loginterface-nak a halokarttyat "rl0" ha jol olvastam a pflog-
> ba teszi amit logol. Ezt hogy tudom megjeleniteni?

tcpdump -n -e -ttt -r /var/log/pflog

pf users guide: http://www.openbsd.org/faq/pf/logging.html#logfile

> Letezik softupdates OpenBSD-re ? Kernelbe bele kell forgatni?
> Erdemes hasznalni?

en hasznalok softupdatest, de nem tudom, h mire gondolsz, h erdemes-e
hasznalni. GENERIC kernelbe bele van forgatva.

http://www.openbsd.org/faq/faq14.html#SoftUpdates

--
yyaazz
                  [PARENTAL ADVISORY explicit content]