[BSD] Tisztelet! Volt: flame

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2003. Aug. 22., P, 16:26:19 CEST

Kedves Bognar Peter!

On Fri, 22 Aug 2003, Peter Bognar wrote:

> Kedves Flamelok!
>
>  Volna egy konstruktiv javaslatom.
>
>  Aki valamit hianyol az uljon le, fogja be a pofajat, csinalja meg
> jobban, aztan utana verje a mellet.
> Miert van az, hogy soha sem hallom sirankozni azokat az embereket akik
> tesznek is valamit az ugy erdekeben es nem csak hasznaljak?
>  Ha valami nem megy, ragadd meg a vi-t, keress valami usb.c szeru file-t
> es irogasd at kedvedre, hogy menjen az osszes masina vele. Es ha meg
> joarc is vag, commitold be.
>  Bocsi, hogy kicsit kulturalatlan voltam, de kicsit unalmas volt mar a
> [...]

No igen! A leirtakkal egyetertek, de a stilusaval nem. A BSD-s levelezesi
listan eddig nem volt szokas ez a stilus. Adjuk meg a tiszteletet
egymasnak, meg ha nem is ertunk egyet a masikkal.

Egyebkent megtudna valaki mondani nekem, hogy a Linux-ban hol vannak az
USB kivetel listak leirva, mert en elvesztem a kernel forrasban...

Udvozlettel,
	Mohacsi Janos

> stx
>
> ui.: Konyorgom ne valaszoljon erre senkise, kuldjon el magaban a busba,
> melegebb eghajlatra, ahova akar, de ne legyen mar ilyen szinvonaltatan a
> lista.

Pont a lista szinvonala miatt irok.