[BSD] Re: flame

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Aug. 22., P, 12:04:35 CEST

On 2003. 08. 22., Auth Gábor has wisely spoken:

> Halihó!

> Namost... én ezt mind értem... viszont én azt elvárnám a BSD-USB
> fejlesztőktől, hogy abba a pöpec USB alrendszerbe beletegyék a linux-os
> kivétellistát... igazán nem lenne nagy dolog... A helye biztos megvan, a
> szintaktikája biztos megvan, ami nincs meg... hát a kedv és az
> elhatározás.
>   Szóval egyszerűen arról lenne szó, hogy a Linux kernelben található
> kivétellistát átmásolják, kicsit megformálják, hogy menjen és mindenki
> békében van... még ők is, mert nem kell annyi levelet elolvasniuk, hogy
> [...]

:) Teljesen igazad van abban, hogy milyen jó lenne, ha benne lenne. A
BSD fejlesztés viszont éppen abban különbözik mondjuk a Windows -étól,
hogy a fejlesztők azt mondják: ha kell, majd a kedves user
megcsinálja. Mert ez nekik nem prioritás.

Üdv:

Hajdú Zoltán