[BSD] Re: flame (desktop) MAS!

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2003. Aug. 21., Cs, 11:19:44 CEST

higgadsag holgyek es urak!

volna itt egy kis problema - csakhogy vegre
kilabaljunk a susnyakosbol - irtam jo ideje
egy nagyobb lelegzetu perl scriptet. logokat
dolgoz fel, gyakorlatilag a gyari modulokat
hasznalja. tehat semmi extra nincs benne.

a minap egy masik gepen inditva a kovetkezo
- nekem nem sokat mondo hibauzenettel nem indult el:
Missing $ on loop  variable at <script> line NNN

megneztem, semmi jele az illeto jeloles hianyanak

csupan a verzio az a mi valtozott a ket inditas
kornyezetet illetoen

na, most lehet anyazni :)))

--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.