[BSD] Re: flame

Zahemszky Gábor Gabor at zahemszky.hu
2003. Aug. 20., Sze, 23:44:12 CEST

Szép jó estét!

> Laza stílusom ellénére sem ízlik ez.
> Egy olyan szardarabtol aki két felé bontja világot (júzer & hefe), akkor sem
> kérnék tanácsot, ha csak o tudna segiteni.
> Sértené a méltóságom. Hallotad már azt a mondást, hogy

Idézet:

> Kegyelemdőfésnek:
> A kemény hangvétel miatt nem kizárt, hogy kizárnak. :))))))))
> Sebaj, ha érdekel akkor majd más mailről újra bejelentkezek (Csak a
> kockafejű rendszergazdák basztatására.)

Remélem, ebben az esetben magadtól se kérsz tanácsot, lévén a Te
leveledben szerepelt először a világ kétfelé bontása.

> A tisztelettel én is igy vagyok. Ismeretlenül júzerezel, szájbarágosan
> magyarázol?

Erre a válasz: ismeretlenül kockafejű rendszergazdázol.  Ha pedig én
volnék az, aki szájbarágósan magyaráz, az talán azért van, mert időm
nagy részében hülye júzereket, és kockafejű rendszergazdákat tanítok, akik
között meglepően nagy számban találhatók olyanok, akiknek a szájbarágós
magyarázat sokat segít a dolgok megértésében, ellentétben azzal, amikor
azt mondom: X.Y könyve Z. oldal.

> Ha szólsz, tedd méltosággal, vagy célratöröen. Ne nagyképuen.

Érdekes, H. k. célratörő szólása sértő volt számodra.

> Mindenesetre az etikett órának vége.

És?  Áttérünk a helyesírás gyakorlására?

Maradok hűtlen híve:

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

Ui: azt hiszem, én is befejeztem, pro és kontra elhangzott itt sok minden;
jó a *BSD desktop-nak vs. nem az
aki nem akar lemondani a kényelméről, az ne használja vs. használja csak
mindenki (bár ez utóbbit senki nem mondta)
és í. t.

Ui2: és ugyan tudom, hogy már megint késő éjszaka írtam - elnézést, de csak
most értem rá erre a sok ökörségre.  Lehet, dolgom volt, hogy egy júzernek
menjen valami?  Lehet, pihentem?  Lehet, kórházban töltöttem a napot?  Mindegy.

--
#!/bin/ksh
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!' ;IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ ';set $Z ;for i { [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;[[ $i = ??? ]]&&j=$i&&i=${i%?};typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};[[ "$j" = ??? ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};IFS=' 0123456789 ';set $Z;for i { [[ $i = , ]]&&i=2;[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;j="$j $i";typeset +l i;};print "$j"