[BSD] savszukites

Sült Tamás tsult at hex.hu
2003. Aug. 12., K, 12:54:31 CEST

Sziasztok

Ugyan nem feltetlenul BSD-s kerdes hanem inkabb linux, de itt is feldobom hatha valaky mar foglalkozott ezzel.
Adott eth0 amin dhcp ipvel jon a net, ez atdobodik egy belso lanra. Minden csodas mindaddig, mig valaky az upload savot el nem foglalja. Ha az teljes sebesseggel megy felfele, akkor a download lehal, lapok nem jonnek be, stb. stb. magyarul szar az egesz (asszimetrikussag), viszont 1-2 progival, amelyben lehet allitani az upload sebesseget a net csodasan megy 16 KB/s ig, afelett lehal. Hogyan tunnam megoldani, azt, hogy az eth0 kifele meno savszele 16 KB/s fole nem menjen? Itt konkretan gondolok cbq vagy shaper-re (ha van jobb 5tlet szivesen fogadom) de nem is igazan ez a baj, hanem, hogy nem tudom felkonfigozni, szal egy kicsit "lamasabb" leiras kellene, mert kuzdok vele de nem akarja amit en. Amiket meg talaltam leirasokat, szepek jok, de nem tudom hasznositani.

Suthy
--------- következ? rész ---------