[BSD] Levelezés IMAP-al

Madurkay Zsolt zsolt.madurkay at rackdata.hu
2003. Aug. 11., H, 13:39:17 CEST

Udv!

Ezen a cimen: http://howto.globelinks.com/qmail-howto-freebsd.html talaltam egy
jo leirast, amely alapjan sikerult megcsinalnom mindent, igaz nem BSD alatt,
hanem linux alatt. A leiras tuti.
Ez alapjan csinaltam qmail + vpopmail + mysql + courier-imap + qmailadmin
osszeallitast, majd korabbi ismereteim szerint hozza horde + imp alapu
webmailt, es egy masik leiras szerint qmail-scanner + spamassassin + uvscan.
A felhasznalok csak mysql adatbazisban vannak, quota support van, hiba nelkul
mukodik tobb gepen. A leiras nagysagabol latszik hogy ez az egesz folosleges ha
csak adsl-t megoszto gepen kell megoldani a levelek tovabbitasat, ezen kivul
viszont minden gepen megeri hasznalni, mert hosszu tavon sok terhet levesz az
admin vallarol a qmailadmin (meg esetleg a virusszures) :)

Zsolt